Thursday, November 01, 2007

Reflexi of today...


















So, what i expect dah pun terjadi....GU really turning down malam tadi....Tambah pulak dengan news pukul 10mlm nanti, diharap news tu boleh menyokong counting aku bahawa GU sekarang sudahpun berhadapan dengan big reversal of wave 5.

Apa yang aku musykil sekarang adalah top reversal of wiseman 1 belum muncul. EMMM....adakah wave 5 belum habis? Wallahualam...Apa-apa pun dengan bantuan fibo dan channel jelas menunjukkan wave 5 is at top dalam daily TF. Maybe wiseman 1 hidden dalam smaller tf....

Anyway, GJ dah pun menunjukkan tanda-tanda reversal. Yang aku tahu, GJ akan lead GU. Apa yang GJ buat, GU ikut sama...

Bawah ni ss hasil demo acc aku....Duit betul lom start lagi after a big loss a few months ago. Semenjak aku giat mengira-ngira counting wave ni semangat aku dah pulih balik....

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home