Thursday, November 01, 2007

Salam perkenalan...AzraneusFX is here!


Hi kengkawan...

Btw, nila blog pertama aku berkenaan dengan Forex. After a few months of trades, I just realized that semua indicators are bullshits. None of them will help you to trade.

So, aku pun beralih angin gunakan EW. My first lesson on EW adalah pada bulan 2 baru ni. Baru je sangat pun.

Then I have my repeat class on last June. I repeat again in ApengFX class on last month in bulan puasa. Then I repeat again in Kelas Bimbingan at IKMAS masa nak dekat raya.

So far I am very happy with my trading in EW. Walaupun kengkadang counting aku still 60% mengena, tapi aku puas hati la setakat ni sebab walaupun salah counting, aku still manage follow the trend dan grab seberapa banyak pips yg OK bagi aku untuk seminggu.

Blog ini dibuka khas untuk kawan-kawan, my fellow forex students and my prospects. Aku juga akan post my current count di sini saja untuk tatapan kawan2.

Kalo ada ape2 yang nak ditanya, korang tanya je by comment form yang ada dalam blog ni....

Sekian laporan dari Azran yang diberi nick AzraneusFX.Hehehe...

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home